Don Juan op sokken

Don Juan op sokken

Alle Liefsten,

Ik faal als Valentijn,
dus wederom dit jaar geen kaartje.
Mijn hartstocht blijft in een dwangbuis
om jullie te behoeden voor mijn rauw
literair geweld.
Mijn taal heeft een mysterieuze kracht,
die fonkelt en tintelt in je hand,
die sist en trilt in je mond,
en je omhelst in een warme greep.
Het kan je hart in vlam zetten,
geniepig onder je rok kruipen,
stoeien, kietelen en plagen.
Maar ik ben bang dat jullie schrikken

Geen kaartje dus,
maar je mag altijd iets sturen.

Geef een reactie

